Per què estudiar Màrqueting Turístic? Especialitza’t en un sector en alça

El creixement del sector turístic: una oportunitat de cara al teu futur professional.

El Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) de Màrqueting i Publicitat t’habilita per a definir i implementar polítiques de màrqueting basades en estudis de mercat, així com per promocionar i publicitar productes i/o serveis utilitzant els mitjans i suports de comunicació adients. Gràcies a la nostra especialització en màrqueting turístic, aprendràs a comunicar els valors dels allotjaments turístics o destinacions per tal de despertar interès, estimular i persuadir els visitants potencials.

Un futur segur

 

El turisme ha experimentat un creixement constant després de superar la crisi de la COVID-19, consolidant-se com un dels sectors emergents de l’economia. El 2023, van visitar Espanya més de 85 milions de turistes internacionals, la dada més alta des que es registren xifres. Això va conduir a un rècord de despesa turística, amb un total de 108.662 milions d’euros, representant el 12,8% del PIB i posicionant-se com a motor principal de l’economia nacional. A més, l’ocupació en el sector va tancar l’any amb 2,67 milions de treballadors, equivalent al 12,6% del total. Particularment a Catalunya, van arribar més de 18 milions de visitants, amb un desembors de prop de 21 milions d’euros.

Per al 2024, s’anticipa que el sector turístic continuarà amb aquesta tendència positiva, amb un creixement del PIB turístic del 2,5%. Això significa que experimentarà un creixement superior al de l’economia en general, consolidant-se com un dels motors de l’economia espanyola. Aquesta previsió es basa en diferents factors: estructurals, com ara la demanda turística davant la millora dels ingressos o factors transitoris, com la millora de la seguretat a Espanya en comparació amb altres destinacions competidores.

Aquests indicadors deixen clara la demanda creixent de professionals especialitzats en màrqueting turístic, ja que aquest s’ha vist com una eina clau per a la generació de negoci i oportunitats dins del sector.

 

Per què estudiar el cicle de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat?

 

T’oferim un pla d’estudis complet i adaptat a les necessitats del sector. El nostre CFGS Màrqueting i Publicitat consta de 14 mòduls professionals que abasten tots els aspectes clau del màrqueting turístic, així com d’aspectes del màrqueting a un nivell més ampli per aquells que vulguin treballar també en altres sectors. Es treballaran fonaments de la publicitat com el disseny i l’elaboració del material la comunicació, estratègies específiques per al sector turístic, polítiques de màrqueting, entre d’altres. Pots consultar aquí el pla d’estudis complet. 

El nostre alumnat rep una formació completa i actualitzada que el prepara per afrontar els reptes d’un mercat en constant evolució. A més, amb el Projecte de Màrqueting i Publicitat, els alumnes tenen l’oportunitat de posar en pràctica tots els coneixements adquirits en un projecte real amb empreses del sector.

  • 2 cursos escolars
  • 2000 h totals
  • Modalitat presencial
  • 1.584* h lectives i 416* h de pràctiques en empreses (*pendent de la publicació del nou decret per verificar el nombre exacte)

Accés directe i sortides professionals

Un dels avantatges del nostre cicle formatiu és que permet l’accés directe a l’ensenyament universitari oficial de grau, obrint les portes a una àmplia gamma de possibilitats acadèmiques i professionals. D’altra banda, el nostre alumnat està preparat per ocupar posicions clau en agències de màrqueting, departaments de màrqueting d’empreses o allotjaments turístics, agències de viatges, entre altres. Podràs treballar com a:

  • Tècnic/a de màrqueting i publicitat.
  • Tècnic/a en estudis de mercat i opinió pública.
  • Organitzador/a d’esdeveniments.
  • Elaborador/a de materials promocionals i informatius.
  • Responsable de punts de venda.

Com accedir al cicle?

Pots accedir directament al cicle si compleixes algun dels següents requisits:

  • Títol de batxillerat.
  • Títol de tècnic de formació professional o tècnic superior de formació professional.
  • Segon curs de batxillerat de qualsevol modalitat de batxillerat experimental.
  • Curs d’orientació universitària (COU) o preuniversitari.
  • Títol de batxillerat per haver cursat el batxillerat unificat polivalent (BUP).
  • Qualsevol titulació universitària o equivalent.
  • Superació de la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys.

Per què estudiar el cicle a l’escola Frederic Mistral – IL3?

 

A Frederic Mistral – IL3 oferim una formació especialitzada del màrqueting turístic. Gràcies a la col·laboració amb empreses de l’àmbit del màrqueting i el turisme, es realitzaran diverses masterclasses amb experts del sector que oferiran una perspectiva molt més personal i específica d’alguns dels aspectes teòrics del curs.  Aquesta aliança ens permet oferir als nostres alumnes una visió pràctica i actualitzada del món laboral, així com la possibilitat de dur a terme pràctiques remunerades en empreses de renom.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *